Serotonina ar putea agrava acufenele

deEditor Posted Noi 5, 2017

Serotonina ar putea agrava acufenele

Milioane de oameni suferă de senzația constantă de tiuit sau bazaire în urechi, cunoscute sub numele de tinitus, creând o iritare constantă pentru unele și anxietate severă pentru alții. Cercetările efectuate de oamenii de știință de la OHSU arată de ce un medicament antidepresiv comun poate agrava afecțiunea.

Citește mai mult

deEditor Posted Noi 5, 2017

Greu de urechi? Nu, de creier.

Aţi putea repeta ce aţi zis?” Motivul pentru care este posibil să trebuiască să spui ceva de două ori când vorbești cu membrii mai în vârstă ai familiei la cina de Masa de Craciun, s-ar putea sa nu fie din cauza auzului lor. Cercetătorii de la Universitatea din Maryland au constatat că se întâmplă ceva în creierul adulților tipici mai în vârstă, ceea ce ii face sa se chinuie sa inteleagă vorbirea în mijlocul zgomotului de fond, chiar și atunci când auzul lor ar fi considerat normal în evaluarea clinică. Citește mai mult